vertrek

28 april 2014 - Antwerpen, België

Iedereen die de afgelopen dagen een bericht heeft gestuurd of heeft gebeld een dikke dank je wel daarvoor. Ik dacht misschien moet ik volgende keer toch een afscheidsfeestje doen. De afgelopen dagen waren behoorlijk hectisch. Ik moest best nog wel wat dingen regelen. Door dat de permit voor Tibet pas op het laatste moment geregeld kon worden moesten we ook tot het laatste moment wachten met het Chinese visum. Uiteindelijk is alles dan wel in orde geraakt. Ook beslist dat ik een fiets zal kopen in China. Omdat ik maar 30 kg mag meenemen op het vliegtuig en mijn fiets toch Ergens rond de 18 kg zit met verpakking kan ik te weinig bagage meememen. Onder het moto je weet nooit wat je nodig kan hebben sleep ik altijd te veel mee. Op de luchthaven bleek dat ze de fiets niet eens wegen. Ze vragen een schatting. Weer iets bijgeleerd. Volgende keer als ik dan met de fiets ga dan zullen ze de fiets waarschijnlijk wel wegen.
Op de luchthaven samen met papa de laatste leffe drinken en hop de vlieger op.DSC_0002